donderdag 24 september 2015

Review Baby Lips (Maybelline New York) Too Cool (Dr Rescue)

Hoi! Ik heb deze keer een review voor jullie! Deze keer heb ik een review van de Baby Lips Too Cool van de Dr Rescue reeks. Het is echt een hele fijne Baby Lips. Het geeft een heel zachte en tintelend gevoel op je lippen. Het herstelt droge lippen ook heel snel! Ik heb een beugel en daardoor krijg ik heel snel droge lippen, als ik ± 4 dagen na elkaar deze opdoe zijn mijn lippen weer normaal, ik doe deze elke dag op zodat de droge lippen minder snel terugkomen, want door mijn beugel kun je het niet echt voorkomen... Ik raad deze zeker aan voor iedereen die droge lippen heeft, hij geeft niet echt kleur, maar wel een beetje glans, dus voor iemand die meer kleur wil zou ik deze niet aanraden, maar voor wie gewoon iets zoekt dat je lippen goed verzorgt raad ik deze zeker aan! Ik heb hem gekocht in Kruidvat voor €3.69.


                                            

Geen opmerkingen: